Kölle am Rhing Kölsch un KVB, Klüngel und FC – Rusenmondach und dä Dom Tünnes un dä Schäl, halve Hahn un Flönz – welch` and`re Stadt hätt dat alles schon ejal wohin du jeihst, ding Hätz dat bliev am Ring – do möhts zo Fooß noh Kölle jonn denn Kölle läv in dir, et es och e Jeföhl - dat kanns de nur mem Hätz verstonn Kölle am Rhing - he bin ich jebore, jehür ich hin dat es ming Stadt Kölle am Ring Kölle am Ring - ich möch niemols woanders sin denn ming Zohus dat litt am Ring Die Miensche he am Rhing – mem Hätz voll Sunnesching - hät d`r Herrjott fein parat jemaht uns kölsche Eijenart, han mer uns lang bewahrt - ne schlechte Dach wet einfach fottjelaht alles hätt sing Zick - et kütt su wie et kütt - mer fiere wat et zo fiere jitt un muß du fott von he, dann det dat richtig wieh - Kölle nemms du im Hätze met Kölle am Rhing - he bin ich jebore, jehür ich hin dat es ming Stadt Kölle am Ring Kölle am Ring - ich möch niemols woanders sin denn ming Zohus dat litt am Ring Solo Kölle am Rhing - he bin ich jebore, jehür ich hin dat es ming Stadt Kölle am Ring Kölle am Ring - ich möch niemols woanders sin denn ming Zohus dat litt am Ring Kölle am Ring - ich möch niemols woanders sin denn ming Zohus dat litt am Ring |